Začnite prosím tým, že si vyberiete jeden z prípadov nižšie, ktorý potrebujete vyriešiť a vyplníte príslušný formulár.

Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný. Formulár je optimalizovaný pre moderné a bezpečné prehliadača, napr. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, alebo Microsoft Edge. Pre zadanie reklamácie využite, prosím, niektorý z týchto prehliadačov.

Popis postupu reklamácie výrobkov

1. krok

Vyplníte email, kde uvediete údaje o reklamácii/vratke ako - číslo objednávky, popis chyby, spôsob vybavenia reklamácie a adresu doručenia.

Online reklamačný formulár
2. krok

Odoslanie tovaru na adresu:
JBM s.r.o.
Trieda 1. mája 2316/6, 05205 Spišská Nová Ves
(bez dobierky)

Balík s reklamáciou
3. krok

V priebehu reklamácie ste vždy presne informovaný, v akom stave je reklamácia. Všetky aktualizácie Vám automaticky zašleme e-mailom.

Dátum reklamácie
4. krok

Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní. Následne balík odošleme na Vašu adresu.

Reklamácia vyriešená

 

Prišiel mi poškodený tovar

1. Skontrolujte zásielku

Pri preberaní objednávky od prepravcu prosím skontrolujte vizuálny stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Balík s reklamáciou
2. Oznámte nám problém

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr než 48hod od prebratia, kontaktujne nás emailom na info@najlacnejsiebazeny.sk

Online reklamačný formulár

 

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vrátite alebo vymeníte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar odošlete poštou na adresu centrály bez dobierky, prípadne ho môžete priniesť osobne po telefonickej dohode na výdajné miesto.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

Číslo dokladu prípadne faktúry, ktorá bola pribalená v balení. Do balíka nemusíte prikladať žiadne dodatočné doklady, pretože všetko ste registrovali online na stránkach reklamácie/vratky.

Je potrebné pribaliť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, a taktiež je potrebné pre otestovanie zariadenia.

Mám závadu na príslušenstve, je teda potrebné k reklamácii zaslať aj hlavný výrobok?

Nie, ak ste si istý, že príslušenstvo vykazuje závadu, je možné ho reklamovať samostatne.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

Áno aj nie. K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal, ale je vhodné v ňom tovar pripraviť k preprave.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

Reklamáciu sa snažíme riešiť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní.

 

Táto stránka má informatívny charakter, záväzné stanovisko obsahujú VOP.

Náš obchod používa súbory cookie za účelom zabezpečenia nevyhnutnej funkcionality stránok, sociálnych médií a marketingu. Súhlasíte s týmito súbormi cookies a spracovaním príslušných osobných údajov? Zmenu môžete vykonať v nastaveniach.

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Názov Cookie Poskytovateľ Dôvod Expirácia
laravel_session www.detske-auticka.sk Cookie používaný na identifikáciu inštancie relácie pre používateľa. 1 deň
PHP_SESSID www.detske-auticka.sk Tento súbor cookie je pôvodom z jazyka PHP a umožňuje webovým serverom ukladať údaje o sériovom stave. Používa sa na vytvorenie relácie používateľa a na odovzdanie údajov o stave prostredníctvom dočasného súboru cookie, ktorý sa bežne označuje ako súbor cookie relácie. Session
rc::a Google Tento súbor cookie sa používa na odlíšenie ľudí od robotov. To je prospešné pre webovú stránku, pretože vytvára platné správy o používaní svojej webovej stránky. Vytrvalý
Shop-# www.detske-auticka.sk Tento súbor cookie pomáha udržiavať relácie používateľa otvorené pri návšteve webových stránok a pomáha im pri objednávaní a mnohých ďalších operáciách, ako napríklad: dátum pridania súboru cookie, zvolený jazyk, použitá mena, posledná navštívená kategória produktu, naposledy zobrazené produkty, identifikácia klienta, meno, krstné meno, šifrované heslo, e-mail prepojený s účtom, identifikácia nákupného košíka. 480 hodín
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.
Názov Cookie Poskytovateľ Dôvod Expirácia
ads/ga-audiences Google Tieto cookies používa Google AdWords na opätovné zapojenie návštevníkov, u ktorých je pravdepodobné, že sa prevedú na zákazníkov na základe online správania návštevníka na rôznych webových stránkach. Session
tr Facebook Používa Facebook na dodanie radu reklamných produktov, ako napríklad ponúkanie cien v reálnom čase od inzerentov tretích strán. Session
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Názov Cookie Poskytovateľ Dôvod Expirácia
collect Google Používa sa na zasielanie údajov do služby Google Analytics o zariadení návštevníka a jeho správaní. Sledujte návštevníka naprieč zariadeniami a marketingovými kanálmi. Session
Obsah nie je momentálne dostupný