Začnite prosím tým, že si vyberiete jeden z prípadov nižšie, ktorý potrebujete vyriešiť a vyplníte príslušný formulár.

Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný. Formulár je optimalizovaný pre moderné a bezpečné prehliadača, napr. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, alebo Microsoft Edge. Pre zadanie reklamácie využite, prosím, niektorý z týchto prehliadačov.

Popis postupu reklamácie výrobkov

1. krok

Vyplníte email, kde uvediete údaje o reklamácii/vratke ako - číslo objednávky, popis chyby, spôsob vybavenia reklamácie a adresu doručenia.

Online reklamačný formulár
2. krok

Odoslanie tovaru na adresu:
JBM s.r.o.
Trieda 1. mája 2316/6, 05205 Spišská Nová Ves
(bez dobierky)

Balík s reklamáciou
3. krok

V priebehu reklamácie ste vždy presne informovaný, v akom stave je reklamácia. Všetky aktualizácie Vám automaticky zašleme e-mailom.

Dátum reklamácie
4. krok

Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní. Následne balík odošleme na Vašu adresu.

Reklamácia vyriešená

 

Prišiel mi poškodený tovar

1. Skontrolujte zásielku

Pri preberaní objednávky od prepravcu prosím skontrolujte vizuálny stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Balík s reklamáciou
2. Oznámte nám problém

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr než 48hod od prebratia, kontaktujne nás emailom na info@najlacnejsiebazeny.sk

Online reklamačný formulár

 

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vrátite alebo vymeníte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar odošlete poštou na adresu centrály bez dobierky, prípadne ho môžete priniesť osobne po telefonickej dohode na výdajné miesto.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

Číslo dokladu prípadne faktúry, ktorá bola pribalená v balení. Do balíka nemusíte prikladať žiadne dodatočné doklady, pretože všetko ste registrovali online na stránkach reklamácie/vratky.

Je potrebné pribaliť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, a taktiež je potrebné pre otestovanie zariadenia.

Mám závadu na príslušenstve, je teda potrebné k reklamácii zaslať aj hlavný výrobok?

Nie, ak ste si istý, že príslušenstvo vykazuje závadu, je možné ho reklamovať samostatne.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

Áno aj nie. K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal, ale je vhodné v ňom tovar pripraviť k preprave.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

Reklamáciu sa snažíme riešiť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní.

 

Táto stránka má informatívny charakter, záväzné stanovisko obsahujú VOP.